Samstag, 18. Mai 2013

Mixtape 2013 - May - My F*#&-You-Song

The picture was taken one year ago by E. <3

The new theme for the mixtape 2013 project is called "my F*#&-You-Song". To choose one song was not very difficult for me. Maybe it is because the song is named the same.. Yes, I think that's why. My F*#&-You-Song is called F**k you by Lilly Allen. When anybody just annoys me for example with weird stares in the indian train, I am playing that song in my head. With its happy melody it reminds me to stay a little more calm and just let it go. So here we go:

Das neue Thema für das Projekt Mixtape 2013 ist "mein F*#&-You-Song" . Einen passenden Song dazu auszuwählen war nicht schwer für mich. Vielleicht ist es weil der Song der mir dazu einfällt den gleichen Namen wie das Thema hat. Ja, ich glaube es ist deswegen. Mein F*#&-You-Song heißt F**k you von Lilly Allen. Wenn mich irgendjemand mal so richtig aufregt zum Beispiel mit ewigen Starren im Indischen Zug, dann spiele ich dieses Lied in meinem Kopf ab und mir geht es gleich ein bisschen besser. Mit seiner fröhlichen Melodie erinnert mich der Song daran ein bisschen runter zu kommen. 
Los gehts: 


Lily Allen - F**k You
xx

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

You make my day ♥